środa, 7 listopada 2012

Rozdział 3.


Zaledwie pół godziny później byliśmy przed domem babci . Wyglądał on tak ;


Babcia odrazu wyszła przed dom aby nas przywitać . Ściskała i całowała nas z dobre poł godziny . Kiedy już oswoiliśmy się z atmosferą , i oczywiście
babciÄ… - weszÅ‚yÅ›my do domu. tzn - JA weszÅ‚am , a DÅ»ESA - wbiegÅ‚a , szukajÄ…c swojego pokoju .. byÅ‚a podekscytowana , a ponieważ rodzice powiedzieli babci że lubi ona kolor różowy - dlatego miaÅ‚a pokój  w kolorach różowo-zielony.


Pokój mój i Dżesiki znajdował się na górze domu . były tam tylko 4 pary drzwi . Jedne do pokoju Dżesiki , drugie do łazienki (miałyśmy wspólną) , trzecie - do wspólnej garderoby (mojej i dżesy) a czwarte do mojego pokoju . Nacisnęłam na klamkę i zrobiłam krok w przód .. moim oczom ukazało się czerwono - czarne wnętrze . Był w nim mały balkon. Zauważyłam także gitarę położoną obok łóżka i dwa mikrofony . Spodobał mi się ten pokój. nawet bardzo :)

Potem z Dżesika i rodzicami oglądaliśmy resztę domu.
Każdy był zadowolony ze swoich pokoików. Rozpakowaliśmy się i po dwóch godzinach zeszłam na kolacje . Rozmawialiśmy i śmialiśmy sie . Babcia opowiadała nam różne historie . Muszę przyznać , że pokochałyśmy babcię od pierwszego dnia . Po zjedzeniu poszłam na swojego pokoju , i postanowiłam iść pozwiedzać okolice z Dżesiką , dlatego kazała mi ubrać coś "ładnego" żebym jakoś przy niej wyglądała . Wybrała mi więc to ; http://allani.pl/zestaw/443427 , a ona sama założyła to ;
http://allani.pl/zestaw/449614 .  PoszÅ‚am jeszcze do siebie , rozczesaÅ‚am wÅ‚osy , popsikaÅ‚am siÄ™ trochÄ™ perfumami i zrobiÅ‚am lekki makijaż .
Było jakoś przed 16 gdy wyszłyśmy z domu . Postanowiłyśmy pójść między innymi na zakupy .Dżesa chciała sobie kupić jakieś nowe koturny , a ja bejsbolówkę .


Mój kolejny rozdziaÅ‚ .  < 3
Nie wiem czy siÄ™ podoba , czy nie ?

KTO CZYTA = ZOSTAWIA KOMENTARZ  .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz