niedziela, 2 grudnia 2012

LIEBSTER AWARD

Heeej . Przepraszam , że tak późno tutaj weszłam. I dopiero teraz zobaczyłam te nominacje do
LIEBSTER AWARD . Bardzo wam dziękuję . Mój tydzień był kompletnie zawalony .. straszny , najgorszy w życiu .. ale nie będeę tu zanudzać już , tylko odrazu odpowiem na pytania z bloga Angeli i Natali  ( http://one-direction-i-my-opowiadania.blogspot.com/ ) a więc tak :

 1. Dlaczego prowadzisz bloga?

- ponieważ kocham pisać . Ogólnie to kocham blogi - uwielbiam je czytać , pisać i przeżywać emocje :)

2. Lubisz One Direction?
- to tak jakby zapytać Nialla czy lubi jeść .. OCZYWIŚCIE ! One Direction to moje życie . forever ♥

3. Kiedy ostatnio byłaś u dentysty?

- luty , 2012.       ( hahaha )

4. Opisz siebie w kilku zdaniach!
- Szalona , bardzo rozrywkowa dziewczyna, która kocha muzykę - to właśnie ja. Zakładam słuchawki i już mnie nie ma .Mam taki swój świat . Liczę się ze zdaniem innych , ale staram się podejmować własne decyzje. Uwielbiam jeść , tańczyć, śpiewać . Aaa i najważniejsze - moja wyobraźnia mnie nieraz przeraża :D

5. Opisz swoją zabawną historie.
- kiedyś (jakieś 2 miesiące temu) pies mnie gonił i się tak jakoś "przewróciłam" .. leżałam na śniegu , pies na mnie ciągle szczekał a ja wołałam "Louis supermanie GDZIE JESTEŚ ?? " Ludzie się dziwnie na mnie patrzyli .. ale co tam .. :D

6. Jakie jest twoje największe marzenie?
- wyjechać już po tych wakacjach do Londynu i się tam uczyć . Poznać One Direction i być kimś "ważnym" dla nich .

7. Kochasz swoje czytelniczki?
- najbardziej na świecie . <3 . DIRECTIONERS to rodzina . Kocham was <3

8. Jakie jest twoje motto?
-"Bo świat do odważnych należy"
-"Never say never"
-"Forever young"

9. Kim chcesz być w przyszłości?
- żoną Stylesa , przyjaciółką Zayna Nialla , Liama Louisa .. a oprócz tego prowadzić własną firmę dziennikarską . Myślałam też o pracy modelki ...

10. Kto jest najważniejszą osobą w twoim życiu? Dlaczego?
- nie ma takiej jednej osoby . Kocham moją rodzinę , przyjaciół , wszystkie directionerki , czytelniczki .
Oczywiście nie wyobrażam sobie życia bez chłopców z 1D .. codziennie przecież z nimi rozmawiam (gadam do telefonu albo plakatu) . . haha :D

11. Co najbardziej cenisz u innych ludzi?

- szczerość , własne zdanie . Podziwiam ludzi, którzy mają w d*pie opinię innych , i żyją swoim życiem.


♥ ♥ ♥




2 komentarze:

  1. Hej. Wpadłam na ten blog przypadkowo i nie żałuję. Dziękuje że jest.

    Zapraszam także do mnie http://whilelivewereyoungonedirection.blogspot.com/ dodaj się do obserwowamych jak ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń