wtorek, 18 grudnia 2012

Zawieszam.

Siema. Jak już wiecie, ZAWIESIŁAM bloga.

Jest kilka powodów :
1) nauka, dużo nauki. jestem w 3 klasie gim. więc teraz szczególnie,  po gimnazjum zamierzam wyjechać do Londynu , tak więc moja średnia musi wynosić co najmniej 4.75 .
2) ostatnio wena mnie opuściła . .
3) uświadomiłam sobie, że znacznie bardziej kocham czytać blogi - niż je pisać .
4) wielu czytelników nie miałam .

Dziękuję tym , którzy czytali tego bloga :*
Będę tu od czasu do czasu wstawiać jakieś zdjęcia chłopców lub quizy :)
Jeśli chcecie pogadać w jakiejkolwiek sprawie , mój numer gg - 17940447
Jestem otwarta na prawie każdy temat. :D piszcie śmiało
Kocham Was ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

3 komentarze:

  1. szkoda że zawieszasz :(, ale rozumiem. nauka i brak weny są głupie ;/
    jeśli chcesz to zapraszam http://storyy-of-my-life.blogspot.com/ . nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda :( Zapraszam: i-w-a-n-t-y-o-u-b-a-c-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń